2010-02-02

Kaip LietingaDiena sumanė.


..tiksliau, kaip savo darbus pasiūlė Jums.

Šiaip galvojau pradėti įrašą pasakojimu, kaip aš pamiršau anksčiau sukurtos Flickr sąskaitos slaptažodį ir kaip man nepavyko jo prisiminti ir reikėjo kurti naują sąskaitą ir kaip džiūgavau, kad kadaise man užeko proto nepriskirti tam užmirštajam account'ui pastovaus pavadinimo, nes po to dėl savo kaltės būčiau turėjus kitą slapyvardį rinktis. Ach, kone happy end'as.

Na, o jei rimtai, kviečiu užsukti į mano Flickr pasižvalgyti. Ten sudėjau ir žadėtus naujus darbus, kurie nuo šiol - ieško gerų ir mylinčių šeimininkų :) Taigi, gal kas nors patiks ar kažko panašaus užsimanysit. Nerašysiu čia dabar, kad "rašykit ir aš išpildysiu visas jūsų fantazijas"(kaip daugelis mėgsta taip afišuoti), bet jei turit kokių minčių ar norų, kreipkitės, pašnekėsim, pasitarsim ir nuspręsim, ką galim realizuoti. :)

Actually, I wanted to start this post with the story how I've forgotten the password of my earlier created Flickr. And how I couldn't remember it, and then had to create a new one. And how happy I was, when I realised, that I hadn't created the permanent title to that account. Oh, sounds like happy end.

However, I'm inviting you to visit my brand new Flickr. I've uploaded all the new stuff there, that is waiting for the new owners. So, visit, look around and maybe you'll see something that suits you. :)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą